Как значително да повишите онлайн продажбите си за няколко месеца

вторник, 26 окт., 2021, 17:36ч.
Независимо дали става дума за големи и наложили се на пазара онлайн бизнеси, или пък за малки и току-що стартиращи бизнеси – продажбите стоят в основата на успеха.
Ако и вие сте собственик на онлайн бизнес и изпитвате затруднение да постигнете повече конверсии, не се тревожете. В следващите редове ви споделяме няколко важни стъпки, които ще ви помогнат да повишите вашите продажби само за няколко месеца, след като сте приключили първоначалната изработка на сайт. Ето как:
- Инвестирайте в SEO оптимизация
SEO оптимизиранията е изключително важен инструмент, който може да направи вашия онлайн магазин и продуктите, които предлагате, по-видими за вашите клиенти. Днес голяма част от потребителите търсят продуктите, от които се нуждаят онлайн, и вероятността да ги закупят от сайт, който се появява на челна позиция в търсачката, е голям. Затова и много бизнеси вече са осъзнали необходимостта от SEO оптимизация и работят усилено, за да постигат все по-високи резултати.
Трябва да имате предвид, SEO оптимизацията не е еднократно действие, а процес, който изисква известно време, за да донесе видими резултати. С правилната стратегия и добри специалисти обаче може да постигнете значителни успехи!
- Отделете бюджет за маркетинг
Да си мислите, че да пуснете сайт или да си направите страница в някоя социална мрежа, е достатъчно условие, за да си осигурите продажби, е повече от наивно. Днес конкуренцията за вниманието на потребителите в интернет е повече от ожесточена. Затова е от ключово значение да имате ясна маркетингова стратегия, както и да отделите бюджет за маркетинг в социалните мрежи.
Платформите за реклама като Facebook, Instagram, Google Ads стават все по-усъвършенствани. Въпреки това, за да постигате голям брой продажби с добра възвръщаемост на инвестицията, трябва добре да ги познавате. Ако не разполагате с тези значние, добре е да се доверите на маркетинг агенция или специалисти, които да оптимизират кампаниите ви и да управляват бюджета ви.
- Проучете конкуренцията си
Вашите конкуренти продават добре, а вие не? На какво се дължи това? За да откриете отговора на този въпрос, проучете ги по-добре. Анализът на конкурентите ви ще ви помогне да откриете добри практики и стратегии, които конкурентите онлайн магазини използват, за да привлекат клиентите. Помислете кои от тях и по какъв начин може да приложите за вашия бизнес.
- Поискайте обратна връзка от клиентите си
Ако се чудите защо не реализирате достатъчно продажби, никой не знае по-добре отговора от вашите клиенти. Добра практика е да искате обратна връзка, защото клиентите могат да споделят проблеми, върху които е нужно да поработите – бавен сайт, липса на наличност или объркана доставка.
Има много начини по които бихте могли да поискате обратна връзка – като им изпратите имейл, свържете се с тях по телефона или дори ги стимулирате под формата на игра с награди и отстъпки да оставят отзив.
- Заложете на качеството и количеството само ще се увеличи
След като сте идентифицирали проблемите, потърсете ефективни начини да се справите с тях. Когато предлагате услуги с отлично качество, продажбите ви няма как да не се увеличат!
Източник: veliko-tarnovo.net