BulgarianEnglishFrenchGermanGreekRussian
Facebook

Защо е трудно (дори нездравословно) да поддържаме много нисък процент телесни мазнини (6-10%) целогодишно?

вторник, 14 Дек., 2021, 12:19ч.

Защо е трудно дори нездравословно да поддържаме много нисък процент телесни мазнини целогодишно

Защо е трудно (дори нездравословно) да поддържаме много нисък процент телесни мазнини (6-10%) целогодишно?

Има много причини, но ще се спрем на по-важните.

Причина №1: Нисък прием на калории: за да поддържате ниско ниво на телесни мазнини, трябва непрекъснато да ядете по-малко калории. Например, ако сте мъж и вашият процент телесни мазнини в момента е 15% и вие искате да го поддържате така, това биха били около 2600 kcal / ден. Ако искате този процент да падне под 10%, трябва да консумирате около 1800 kcal / ден. Въпреки че това не е проблем за кратък период от време, в дългосрочен план става много трудно.

Причина №2: Това не благоприятства вашия начин на живот: освен ако не се опитвате да спечелите пари от физическото си състояние, това да бъдете супер строги с диетата си, за да поддържате ниски нива на телесни мазнини (6-10%), означава, че не можете да се наслаждавате на живота си толкова пълноценно. Очевидно е, че ако целта ви е да отслабнете, ще трябва да правите трудни решения, лишения от определени храни и да сте малко по-дисциплинирани от обикновено, но това ще бъде само за кратък период от време.

Причина №3: Хормонално здраве: ако сте прекалено изчистени, това може да повлияе негативно на редица важни хормони. При жените това може да доведе до спиране на цикъла, а мъжете могат да имат проблеми със сексуалното желание, функцията на половите органи и енергията.

Причина №4: Загуба на енергия и стрес: калорийният дефицит е енергиен дефицит. Ако нямате достатъчно енергия, защото умишлено се храните в дефицит, за да поддържате ниски нива на телесни мазнини, енергийните ви нива ще спаднат, което ще доведе до намалено качество на живота ви. Освен това, ще загубите сила във фитнес залата.

Всичко това не означава, че не бива да се опитвате да сваляте килограми, ако това е вашата цел. Но след като постигнете целта си телесни мазнини (в проценти %), опитвайки се да ги поддържате между 6 и 10% завинаги ще бъде наистина трудно и в много случаи – нездравословно.

Ето защо целта ви е да стигнете до желания процент телесни мазнини и след това да излезете от дефицита възможно най-бързо като се съсредоточите върху изграждането на мускулна маса. Ако решите да суплементирате, непременно вижте кои са топ 6-те най-добри добавки за мускулна маса. Повече мускули означава, че ще изглеждате по-стройни дори и на по-високи нива телесните мазнини.

Тази статия е изготвена от Pompai.com уебсайтът, който ви предлага висококачествени хранителни добавки за спорт и здраве на атрактивни цени придружени с постоянни промоционални оферти.

Източник: veliko-tarnovo.net

НОВИНИ ПО РЕГИОНИ

Видин Монтана Враца Плевен Ловеч Габрово Велико Търново Търговище Русе Разград Силистра Добрич Шумен Варна Бургас Сливен Ямбол Стара Загора Хасково Кърджали Пловдив Смолян Пазарджик Благоевград Кюстендил Перник София област София

Тази информация достига до Вас благодарение на информационна агенция Булпресс!